torsdag 25 augusti 2011

Sådär ja!

För det första! Grattis broder-jord på födelsedagen!
Har varit där och sagt grattis och ätit tårta, mycket trevligt =)

Sen har jag varit riktigt kreativ idag! Lagade middag åt mamma och pappa. Pappa hjälpte förvisso till att steka plättarna =) Sen har jag hunnit med att färga håret och göra klart min första inlämningsuppgift till skolan. Känns jätte bra att vara i tid för en gångs skull. Ska inte vara inlämnad förens om två veckor =)
Sen har jag även suttit och läst om procenträkning och ekonomi över lag. Tror jag ska läsa igenom det en gång till. Imorn väntas en lång dag på skolan =)

Nu ska jag greppa ekonomi-boken och sätta mig i soffan, kanske ska ta en kopp Te till det så jag kan slappna av ordentligt!



Ha en bra kväll allesammans! Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar