måndag 5 september 2011

Never mind

Tjena lena!

Var ett tag sen nu igen. Är inte duktig med det är att blogga. Har nästan inte tid eller ork att sitta vid datorn. När jag väl gör det så har det med skolan att göra eller så redigerar jag bilder.
Förr kunde jag sitta i timmar och bara klicka runt överallt. Kolla bloggar, kläder, nyhetsidor bla bla bla..
Men nu är det inte lika intressant längre.. eller snarare så de bloggar jag läst förr mår man bara sämre av att läsa.. bara massa skvaller. Ja menar, alla dom där stora bloggarna verkar ju ha så stor inverkan på alla och allt det säger verkar betyda mycket i världen, så nu skiter jag i att läsa för det gör en inte till en bättre människa att stödja sånna.
Nog om det.

Skolan rullar på, stressigt som tusan eftersom att den fösta kursen ska vara gjort på 4 veckor och nu har jag bara två veckor kvar innan det är prov. Fattar inte hur jag ska hinna memorera allt.. är väl bara sätta sig ner och läsa.

Införskaffade ett stativ till systemkameran idag.. så iafton ska jag ut och öva.. försöka ta nå bra bilder =)




Näe tillbaka till boken och lära sig 
nått! Ha en bra dag! Tjingeling!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar