torsdag 24 februari 2011

Panta MERA!

Klev just upp ur ett hett bad. Vattnet var så varmt att jag inte kunde luta mig tillbaka och njuta... Men jag känner mig avslappnad trots allt.
Idag har det varit en bra dag, jag och en till tjej på skolan som gör praktik hade läxläsning med en klass, eller det var snarare väldigt blandat, allt från 1-3. Var spännande men vi kände oss inte speciellt förberedda, kunde varit bra med lite förvarning om vad dom skulle plugga till. Men det gick vägen och vi får hoppas att vi inte får någon ut skällning för dåligt beteende, inte för att jag skulle förstå vart det skulle komma från =)

Lisa ringde i samma veva som jag klev ut ur badrummet och fråga om jag ville följa med och panta lite burkar, varför inte? Då kan ju jag passa på att panta våra också som bara finns där och tar plats!

Åh vad jag ser framemot Lördag. Jag och Danne drar upp till Luleå och checkar in på hotell och slappar! Det är vi värda =)

Ha en bra kväll gott folk!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar