tisdag 22 februari 2011

Wonderbara!

Ikväll tänker jag unna mig en extra lång dusch, en god middag, en slappar kväll i soffan med en bra film!
Och jag tänker börja med en lång dusch medans min älskling damsugar, hur tur har inte jag? =)
Just nu sitter jag och funderar vad jag ska göra med mitt liv sen. Vad ska jag jobba med , eller ska jag kanske plugga och Om jag ska plugga, till vad? I min hjärna så springer tankarna huller om buller och jag får ingen riktig ordning faktiskt.. Känner ju att jag vill jobba med någonting som jag kan växa inom.. Har inte ni några förslag? Det är trots allt närmare 50 stycken som läser min blogg varje dag, och det är knappt någon som kommenterar? SKÄRPNING!
Jag vill ha alla tips ni kan komma med =)
Har hittat en ny film med Julia Roberts som jag tror kan vara helt okej.
Den heter Eat Pray Love.

Liz Gilbert är övertygad om att livet har mer att erbjuda än familj och karriär. Se hur hon hittar ny livsglädje i denna inspirerande och sanna historia som är baserad på den bästsäljande boken med samma titel. Liz lämnar New York och ger sig ut på en årslång resa till Italien, Indien och Bali där hon försöker hitta sig själv med hjälp av god mat, meditation och förhoppningen att få uppleva sann kärlek.



Då vet ni vad jag har att göra ikväll =)
Puss

1 kommentar:

  1. Den filmen är bra! Man blir motiverad av den tycker jag :)

    SvaraRadera