måndag 28 februari 2011

Kapitel 44.

Dagen var i sin ära helt okej. Vaknade fem över sju i morse och fick panik, men lyckades ändå sminka till mig, packa alla Doris saker, åka till mamma och pappa och sen till jobbet, och jag var inte sen heller! Det är vad jag kallar smidigt. Jag är en smidig varelse på två ben =)
Efter jobbet så åka jag och frugan på simskola, vi håller på att försöka ta olika simmärken, sånna som vi inte lyckades att ta när vi var små.
Och idag så lyckades jag ta:


Är så stolt över mig själv ska ni veta!
Nästa gång så ska jag satsa på Silverfisken. Jag vet att det är ett stort steg.. många märken där emellan, men det var dom två jag saknade när jag var mindre. När jag är klart med dom två ska jag göra alla andra bara för att få upp mitt självförtroende!







Har legat i sängen sen före sju ikväll, har som ingen ro i kroppen, ska lägga bort datorn, slå på en film och försöka sova, försöka få bort den klump som ligger och vilar i min mage.
Sov gott mina vänner och bekanta.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar