torsdag 24 november 2011

Snabba ljuslyktor

Hej Alla fina!
Men så otroligt skönt det är att äntligen fått klippa sig! Allt risigt hår är borta. Visserligen så är det mycket kortare, men det är lätt värt det =)
Efter frissan åkte jag och käka lunch med Mimmi. Den goda kycklingsalladen från Waynes!

Hörrni! Nu har jag äntligen något att visa som jag har både före och efterbild på =)
Gjorde om några gamla ljuslyktor. Köpte spets och limmade fast. Blev mycket finare, enligt mig =) Vad tycker ni?

FÖRE:


EFTER:

2 kommentarer:

  1. Det är ju långt ifrån klart men nu är det iaf beboeligt=) Är Chrille Nyströms gamla lägenhet i tege!
    Jo jag tror de går bra i skolan, hade min första omtenta i lördags så just nu håller jag tummarna att jag klarade den=) Till jul har jag läst hälften. 1,5 år kvar=)
    Shit vad skönt att vara klar, har det vart skoj? Komvux eller högskola?

    SvaraRadera
  2. Och vad fina ljuslyktorna blev=)

    SvaraRadera