torsdag 24 november 2011

Julklapp

Godmorgon!
Vaknade 06.06 av att det ringde i Dannes telefon. Han hade försovit sig. Kunde inte somna om efter det. Men det gör inget, ska snart och klippa mig och det är ju härligt att ta det lugnt på morgonen =)
Igår la jag ut en bild på mina julklapps inslagningar, men jag såg sen att bilden inte vart nå vidare bra så jag tänkte kompensera med en ny!


Oh shit vad jag längtar till Julen nu! I år så ska vi ha julafton hemma hos oss med Daniels familj. Och det kommer vara första året jag/ vi har julafton. Ska bli spännande. Jag vet ju hur mamma har stressat på före jul, det är nog mer än man tänkt sig. Men jag älskar ju julen så det gör inget för mig =)

Hoppas ni får en kanon dag!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så mycket :)
    Den dimmiga känslan, ja det var en tjock dimma den dagen ;) så det hjälpte till^^

    Hmm lite för tidigt för att se bilder på julklappar då;)

    SvaraRadera