måndag 15 augusti 2011

Close

Jag önskar fan att jag hade cancer eller något liknanade istället för det här helvetet. Då skulle iaf folk se att man mådde dåligt och folk skulle förstå. Önskar verkligen ingen det här, eller jo, du som gjorde mig så illa för 11 År sen, du som vände hela mitt liv upp och ner, du som fick mig att känna mig värdelös, fick mig att hata hela mig själv! Önskar att det var du som fick leva mitt helvette idag. Varför just jag? Alla snackar om att det finns en mening med allt? Vad var meningen med allt som hänt mig?? Det fattar jag inte..

Om bara någon skulle kunna säga att allt kommer bli bra och stanna hos mig för evigt.
Jag är fan 25 år gammal och borde leva mitt liv till fullo med jobb, hus, barn, ja allt, är inte ens i närheten av allt det.. Mitt liv står helt jävla still och just nu kommer jag ingen vart.. Kändes ett tag där som det vart lite bättre, men nu har jag varit dum och försökt hålla mig på topp inför alla, försökt stoppa bort allt och glömma, för andras skull, så jag i slutändan inte ska behöva sitta alldels ensam på trappsteget. Men det funkar inte. Hur jag än vrider och vänder på det så är jag ensam. Och det gör ont.


1 kommentar:

  1. Du är inte ensam du är stark och vi är många på din sida i tyngre och bätte dagar. Du har sä mkt att ge dig själv men det kan vara jobbigare ibland. Kämpa för frantiden och dig själv. Det är dig som du ska ha i fokus det är du som ska leva och må bra. Hoppet uppe försöka i alla väder fast det är ibland helvetes motvind. Ge dig själv fan på att klara det här ska du. Vet inte om mina ord kan hjälpa så mkt men du är stark som fan va jag ser och klart det är svårt när det inte exempel är som cancer. Men de beöver ju inte betyda att det inte är ett helvete ändå. Keep it up bruden i know you can. Själv försöker jag överleva vistelsen på mora behandlingshem. Kramar MOnkan

    SvaraRadera