tisdag 14 juni 2011

Simple woman . .

Ja, tänk om man var en enkel vanlig tjej. Tänk så lätt allt skulle vara. Enkelt att vara glad, enkelt att lösa saker, enkelt att må bra, enkelt att se ljuset i framtiden. Jag sitter i en knepig sits där jag har krig med mig själv. Och alla som kommer mig nära kommer även i kläm. Dom hamnar mellan mig och mina tankar vilket inte är bra för nån. Jag har ibland svårt att tänka klart för mig själv och då naturligtvis ännu svårare att förklara och försöka få andra att förstå.. Jag vill inte såra någon och skulle aldrig göra det med mening! Men min hjärna spelar upp saker på repeat för mig och det gör att jag upplever det svåra jag vart med om gång på gång.. Försöker då någon att vara snäll så får jag det till att den vill mig illa. Försöker någon att lugna mig så får jag det till att den bara försöker trigga mig.. Osv.. Ja ni kanske fattar vilka jävla situationer det blir av allt detta. Slutar i att jag puttar bort alla som egentligen bara vill mig väl för att inte såra mer än vad jag redan gjort. Och ni ska bara veta vad jag känner för alla dom här.. Älskar dom såå mycket. Jag och min hjärna säger förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar