torsdag 16 juni 2011

Love you all!

Jag insåg just att min statistik stegrat med höga steg på kort tid! Väldigt kul måste jag säga! =) Tack för det mina vänner!

Varit en bra dag idag, eller jag har inte haft tid att känna varken ångest eller att tänka på allt som hänt.
Har varit en fullspäckad dag med bland annat bilköp faktiskt, en Volvo v70 (nej vi ska inte ha barn än). Slänger ut en bild imorn. Sen har jag och Lisa flängt omkring ute hela eftermiddagen/kvällen, fotat, jobbat med Doris ständiga dragande (vilket är ett h-vete just nu). Kommer bli att köpa en grimma till henne, men eftersom hon är så satans liten så finns det naturligtvis ingen i hennes storlek.

Jaja nog om det.

Åker och hämtar hem karl och skjutsar hem min kära vän.

Hoppas ni haft en underbar dag/kväll! Många kramar till er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar