onsdag 15 juni 2011

Ledigvecka.

Jag har en vecka ledigt nu, är så skönt, men lite varmare kunde det ju vara ute.
Mina solrosor som jag satt förra veckan har redan börjat växa! Jag är så stolt!  =)
Och nu när jag skriver det så kommer jag på att jag nog måste gå och vattna lite!
Nu såg jag även att andra blommor jag satt slagit ut =) Herremin vad jag är en duktig trädgårsarbetare =)

Idag har vi varit i Byske och grattat Maja som fyller hela 18 år idag, ett stort grattis till dig! =)
Sen åkte vi till stan och gjorde några ärenden och jag hamnade inne på Ådells och råkade köpa på mig målar grejjor för över 500:- ! Dra mig baklänges! Men samtidigt så är det ju ting som jag kommer att ha kvar länge =)

Näe nog skrivet! Ska samla mig, ladda telen och sen ut på en längre promenad med Dottan.

Ha en bra kväll allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar