tisdag 29 mars 2011

Vart tog jag vägen?

Kass på att uppdatera, jag vet =( 
Och det ber jag om ursäkt för!
Vad händer i mitt liv då? Det händer mycket samtidigt som det inte händer någonting!
Vi har massa projekt som vi inte kan avslöja riktigt än =)
Jag har planer att plugga i höst, så nästa måndag ska jag på Campus och prata med dom lite =)
Hoppas bara att jag tar mig in på dom kurserna jag vill, lite pirrigt!
Lite trist att jag inte kan skriva om alla våra planer, men det är bara för säkerhetens skull =)

Sen är jag faktiskt lite besviken att ingen kommenterar , ni är trots allt många som läser per dag, och vill ni ha uppdateringar så är det bäst ni ger mig lite "feed back"! =)
Kom igen nu! 

2 kommentarer:

  1. Man bli nyfiken,saknar dig gumman <3
    puss Stina

    SvaraRadera
  2. Jaaa usch va ja e kass på å kommentera, ja kollar vareviga dag (nästan) å kommenterar aldrig... =// Fy mej!! Ska bättra mej ja lovar =)

    Älskar din blogg du få aldrig sluta skriva! =)
    Kramar//Natta

    SvaraRadera