onsdag 30 mars 2011

confession

En dag som denna.
En dag som denna vill jag inget hellre än att må bra.
Solen lyser, ger värme och egentligen borde man vara lyckligast på året.
Men inte jag.
Har en jobbig dag idag. Alla dagar är ett enda frågetecken för mig, alla dagar ser olika ut.
Med hjärtat uppe i halsen och vibrationer i hela kroppen kämpar jag mig framåt och hoppas på att nästa dag ska vara bättre.
Det ända jag vill är att ha en lugnande hand på mig med intrycket om att allt ska bli bra.
För det kommer det väl att bli?

Min vardag är en ständig chansning om att jag ska klara av att hålla mig på topp. Vissa dagar går det inte och jag tar mig knappt upp ur sängen självmant. Dagar som denna är jag ett ända nerv vrak. Förlåt.

1 kommentar:

  1. Man ska aldrig be om ursäkt för att man finns min vän, det kommer att bli bättre och du kommer att må bra igen! Släpp inte hoppet!! Love you puss L

    SvaraRadera