lördag 2 mars 2013

När det är Lördag


Lördag!
Vart tar all tid vägen egentligen? Tycker det går så fort nu, men det är ju bra för då är snart våren här med alla härliga soldagar =)



Tog en härlig sovmorgon och sen har jag spenderat tid nere i tvättstugan med att städa. Behövs ibland det med!


Tänkte börja denna dag med att visa er mitt nästa projekt! En gammal pianostol.
Den har hängt med mitt piano så länge jag har minnas, före jag ägde det så tillhörde pianot och pallen mina morföräldrar och även då fanns pallen med. Till saken hör att pianot och pallen har olika träslag så jag tror inte de hör tillsammans från början.
Min tanke var att måla pallen och klä om sitsen till något fint tyg och sen ställa den nedanför sängen. Snyggt och även bra att kunna lägga sina kläder på så det slipper ligga på golvet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar