onsdag 26 september 2012

Att få rutiner.

Hej! =)

Åh vad det är härligt att få rutiner i livet. Var länge sen nu..Känns som jag har haft en paus i livet och äntligen är jag på väg tillbaka.
Jag har börjat jobba lite grann, träna, äta bättre och imorn så börjar jag en fotokurs.
Mitt liv omringas av underbara människor och glädje =) Det är underbart.

Kom just en från träning/lunch/lite shopping.. Ikväll tänkte jag ta tag i mina sommarkläder och lägga bort dom, och ta fram alla vinterkläder. Varma skor och jackor..Är så kallt ute nu =)

I helgen så var jag ute hos mamma och pappa. Min bror med barn var också där så jag tog med Wilma(brors dotter) och Doris och gick ner på stranden. Vi gungade och bara sprang runt. 

Lite bilder från Lördags kommer här =)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar