måndag 12 mars 2012

snoris

Idag har det varit storm här! Eller det började redan inatt. Kunde knappt sova, trodde för tusan att hela huset skulle blåsa bort. Är livrädd för tornados för er som inte visste det.. och vem vet! Det kan ju faktiskt komma en!

Helgen som gått har varit riktigt good. Firade pappa i fredags med massa god mat! Sen så flyttade min vän in hos mig. Vi bara myste på och tog hand om varann hela helgen! I lördags så slank det ner lite vid och vi lirade guitar hero. Slutade naturligtvis med att det blev LITE för mycket på vinfronten. Men kul var det.

Nu blir det att kolla BB och sen fortsätta med Sons.

Tjingeling!


1 kommentar:

  1. Jag tycker inte heller om storm, inte för att jag tycker att det är läskigt. Men jag får svårt att sova ändå och det brukar även framkalla migrän. Så stormar undviker jag gärna. Trevlig helg!

    SvaraRadera