tisdag 14 februari 2012

Samma som rubrik som alla andra idag.

Ja, förmodligen så lyder de flesta av alla rubriker på bloggar runt om i landet av "alla hjärtans dag"..

Klev upp i tid för en gångs skull. Härligt att vara vaken tidigt =) Ska snart iväg till stallet och sen hem och vara med lilla Doris.

Snart är vårat sovrum som jag vill ha det! Bara ett nytt sängöverkast som saknas nu!
Det är mycket som jag vill ändra på men det tar sin tid att hitta rätt. Och dyrt blir det också!
Vi ska ju åka utomlands i Maj är det tänkt, och sen på bröllop i Halmstad i Juni. Bara där åker ju en hejdans mycket slantar. Så mitt inredningssug får nog bromsas in lite tror jag!
Sen vill jag ju så gärna göra klar mina tatueringar så jag kan ladda inför nästa =)
Det är mycket man vill här i världen, och jag måste nog inse att jag inte kan göra allt!

Snart får vi nya fönster i huset också. Ska bli härligt och SÅ fint. Men kaoset det kommer att orsaka är jag inte lika förtjust i eftersom jag lider av att vara extremt pedantisk! Men det är bara blunda och se glad ut. För resultatet kommer ju bli fantastiskt!

Nu är det dags att åka till stallet!
Ha en fin dag och en bra alla hjärtans dag också för den delen!


Älskar dig Daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar