lördag 11 februari 2012

Romantik


Hur vackert var inte detta ägg?
Fick besök av Ludde och Maria igår för en god middag och trevligt sällskap.
Maria hade med sig detta ägg som jag fick. Åh vad fint det är!
Visst är hon duktig ? =)

Efter middagen så åkte vi och bowlade. Jag vann första omgången, så jag hade väldigt kul :P
Det var en super trevlig kväll i gott sällskap.


Älskar gamla burkar. Önskar jag hade fler än vad jag har, men det är en tjusning att få vara på jakt efter nya också. Här är två fina burkar. Den högra är riktigt gamla och jag fick den av mamma =) Den vänstra ser gammal ut men jag tror inte den här så jätte gammal. Men fin är det iaf. Så länge det ger en gammal känsla.

Ikväll får jag besök av två fina vänner och ska äta middag och kackla lite =)
Hoppas ni får en underbar lördag!

Många kramar från Norr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar