tisdag 3 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter!

Hej svejs!
Det var inte igår! Tiden har bara sprungit iväg. Tröttare än såhär har jag aldrig heller varit. Stressen jag hade inför jul har lagt sig och gav konsekvensen av det blev extrem trötthet. Men det börjar ta sig =)

Hoppas julen och nyåret varit bra för er mer =)

Jag har legat lite på latsidan de sista veckorna men snart är jag igång igen! Men jag har ändå någon underbart att visa er!
Idag när Daniel kom hem så satt han sig vid datorn och klickade in på blocket och hittade en superfin skänk. Det hade legat ute i en timma och jag studsade upp ur soffan, började mäta, säger åt Danne att ringa och sen innan vi själva märkt det satt vi i blien =) Det blev affär direkt. Ett riktigt bra pris också!
Den är helt underbar, passar in som smäck här!

Vad tycker ni om den? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar