onsdag 23 november 2011

Lite pyssel

God förmiddag allesammans!
Sovit som en dåre inatt.. är ju så skönt att få sova ut på morgonen =)
Går skola en timma idag och sen tänkte jag och Daniel gå ut och gå i skogen med Doris. Det var alldeles för länge sen vi tog oss tid med det, skämmes!
Idag är även sista dagen för mig att ha så risigt hår som jag har. Jag kommer ALDRIG någonsin permanenta mitt hår igen. Det var ett stort misstag. De senaste månaderna har jag gått och haft håret uppsatt och det sliter ju bara mer på håret. Ja vi får se vad dom ska skapa imorn på mitt huvud. Sämre än såhär kan det ju inte bli.

Idag tänkte jag lägga ut lite pyssel som jag gjort i form av ståltråd och pärlor =)



Och för er som vill läsa:


1 kommentar:

  1. Hej babe=) Ja det kommer nog lite eftersom, la ut några förra veckan tror jag=) men det är långt ifrån klart, vilket tid det tar=)
    Men så fint ni har det, älskar den vita brudkistan. Jag har en likadan fast träfärg typ, har länge tänkt måla om den, nu kanske=)
    Annars är allt bara bra, har vart mycke i skolan men nu lugnar det ner sig! Hur är det själv? Vad är det du pluggar för något?
    Stora kramar

    SvaraRadera