fredag 25 november 2011

Huvud

Hej alla mina små kycklingar!
Hoppas ni alla haft en kanon dag! Själv har dagen bara rullat förbi, har inte ens hunnit äta middag än. Men den är på g.
Inväntar självklart Idol också, nu är det så fruktansvärt spännande, alla dom som är duktigast är ju kvar. Men jag hejjar för fulla muggar på Molly i vanlig ordning!

Tänker visa en bild på bland det vackraste vi har i vår lägenhet ( enligt mig då förstås ).
Här kommer hon!


Jag praktiskt taget älskar denna flicka. Hon har bott med mig sen barnsben och var även en favorit hos min pappa. Hon tillhörde förstås även honom, men när vi tog över lägenheten av dom så fick jag den. Och jag lovar, jag ska ta hand om henne som om det vore mitt eget barn!
Haha jaa nu låter jag som att jag stalkar min egen "staty" här men så mycket älskar jag verkligen hon!


Ha en kanon kväll! Många kramar från Norr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar