måndag 14 november 2011

Ändring i schemat.

Tjena lenor.

Nu har jag gjort lite ändringar här, IGEN.
Men jag tänkte att det är kanske inte alla som vill läsa om massa tråkigheter och jobbiga känslor från mig titt som tätt, så jag har en egen flik för det nu som heter
" Såhär känner jag ". Så ni som vill läsa om det väljer det själva. Många kan säkert tänka att " varför skriver om ens om det om hon tror att en del inte vill läsa det? ". Men som jag sagt förr så behöver jag få skriva av mig och bli hörd. Så när jag uppdaterat på den sidan så länkar jag till den =)

Så sidan ni kommer in på när ni skriver in min adress hit kommer präglas av bilder och mina egen gjorda verk =) Och om det roliga som händer i min vardag.. eller det behöver kanske inte vara skrattframkallande ;) Bara vardagliga saker också =)

Du.... Öhh... Hej då! =)


Nytt inlägg: http://victoriavikstrom.blogspot.com/p/sahar-kanner-jag.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar