onsdag 28 september 2011

Tjollahopp!

Hejsan!

Nu prövar jag en ny design! Man måste trycka på rubriken för att läsa hela inlägget! Ni får hemskt gärna berätta vad ni tycker så jag vet om jag ska behålla det eller inte =)

Har nyss kommit hem efter att jag följt Lisa som tatuerade sig =) Och så bokade jag en tid för att göra ena tatueringen på armen mer klar.. jag tror aldrig mina kommer bli klara.. jag får alltid någon ny idé =)

Åkte sedan upp på Expert och införskaffade mig en Bumper till iphonen, ett rosa fick det bli =) Skit snyggt!

Nu ska jag ta det lite lugnt och sen blir det skolan en timma!

Och vet ni! Hör och häpna! Jag var ute och sprang för fösta gången sen jag gick i sjuan och spelade fotboll. Känner mig så jävla duktig. Så i afton ska vi ut igen! Hoppas vädret är med oss så blir det lättare.

Näe en kopp te på det här! Tjingeling på er!


Molly
 
Sonny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar