onsdag 21 september 2011

Regnig höstdag.

Jag älskar hösten, vilket egentligen är ganska konstigt. Det är kallt, rått, regnar, blåser...
Men åhh vad jag älskar det! Det blir mörkt ute, man får tända massa ljus och använda alla mysiga filtar! Det är vackra färger ute som gör att hela världen blir ett konstverk! Jag tycker det är helt underbart!

Jag och Daniel var ute och gick med Dottan idag, eller jag fotade mest  =)
Är så kul.. finner inte dom rätta orden för hur jag känner när jag får skapa.. det ger mig en varm känsla i kroppen, jag blir på bra humör och glömmer allt de jobbiga för en stund!
Här är lite bilder från idag =)






Sen till det bästa idag! JAG KLARADE PROVET som jag gått och gruvat mig för! Känns för jävla bra! Nu är det bara lägga energin på nästa kurs, alltså B:kursen! Och den ska jag också klara! =)

Näe nu är det ju för tusan natt och snart kommer älsklingen hem från jobbet! Ska gosa ner han i sängen och överraska han med några Weeds-avsnitt =)

Sov gott mina vänner och bekanta! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar