tisdag 13 september 2011

Hurrrrrvens!

Men oj vad kallt och rått det blev nu. Höll fan på frysa ihjäl när jag skulle ut och röka...
Fast jag gillar det ju, då får man använda alla fina stickade tröjor =)

Jag är snart påväg till firman för att hämta lite leggings. Mamma har varit så snäll och lagat dom som gått sönder =)
Sen bär det av mot skolan. Det är fan prov på fredag och jag känner mig inte så klar med vad som ska komma på provet.. Men jag får försöka och hoppas på det bästa!

Det är SÅÅ underbart att jag har fått upp mitt målar-il igen.. det tar verkligen bort allt jobbigt för ett tag! Känns bra.

Näe nu ska jag plugga lite innan lektionen börjar! Ha en underbar dag och hoppas ni inte fryser lika mycket som jag!

Här är lite av mina "konstverk", om man nu kan kalla dom för det!




Och här är ett annat "konstis" fast med kamera.. jag tycker den blev ganska fin trots allt suddigt =)




Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar