måndag 20 juni 2011

Lita.

Mina tankar sviker ytterligare en dag i mitt liv. En dag som började så bra. Denna dag skulle ju vara bra! Eller det var vad jag hoppades på iaf.
Det har varit och kommer fortsätta vara många dåliga dagar i mitt liv en tid framöver. Och det är jätte jobbigt. Tankarna förvränger så mycket för mig, får mig att tro att det sker just i detta nu fast det inte gör det. Jag blir tokig på allt det här.
Förr, så fick jag samma känslor inom mig, att något inte stod rätt till och sen visade det sig att det stämde.  Gång på gång fick jag reda på saker och blev sviken. Har så otroligt svårt att lita på människor i min omgivning och då spelar det ingen roll om dom funnits i mitt liv länge eller inte.
Är så energitagande att känna en så olustig känsla hela tiden om att nått inte står rätt till, att man snart ska få veta att någon gjort något elakt.
Jag försöker tänka att jag känner så bara för att jag varit med om det tidigare så många gånger och bara för att jag tänker på det. Men tankarna tar över och känns som verklighet.
Jag är så rädd för allt just nu. Jag vill ju inte bli bränd igen, nu vill jag ta mig upp till ytan och ta ett djupt andetag, fylla mina lungor med luft som gör att jag orkar.

"Mina tankar, min verklighet"

1 kommentar:

  1. Du vet att jag bara är ett telefonsamtal bort hjärtat. Puss och kram //Alec

    SvaraRadera