måndag 13 juni 2011

Finally

Då var internet inkopplat. Och ingen är gladare än jag!
Äntligen kan jag kolla alla dagliga sidor, och alla "måsten" Haha =)

Vad har vi missat då? Egentligen inget viktigt. Har fått mig en Iphone, hur bortskämd är jag inte?! Gick fan ut på balkongen när jag fick den och skrek! Blev så jäkla glad.
Fick massa fina grejjer när jag fyllde år =) Skor, pengar, blomlådor, blommor, skit snygg ögonskugga och armband, presentkort.. hmm har jag glömt nått nu? Kan hända men det är inte för att jag inte är tacksam, för tro mig det är jag!
Men det är inte presenterna som är det viktiga, det är att få träffa alla, umgås och bara prata om allt mellan himmel och jord..

Idag fick Doris en jätte fin tröja som hon kan ha när det är lite kyligare ute. Fasiken vad tuff hon blev!

Slänger in lite gamm-bilder!
Ha de så bra så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar