fredag 6 maj 2011

Summertime begins..

Sitter i soffan efter en prommis med Doris. Väntar på att det ska börja regna. Var så mörkt på himlen när jag var ute så jag nästan trodde att det skulle börja åska! Hohoho, eller jag är jag bajs-rädd för åskan så egentligen blev jag bara rädd =) Haha där försökte jag lura er att tro att jag är en tuffing.

Här hemma ser det för jävligt ut, men jag kan inte se någon anledning att städa när vi ändå håller på att flytta. Men ni som känner mig vet att jag hatar att leva i kaos.. Jag vill ha det rent och snyggt!
Ikväll så kommer Daniels syster hit och ska hjälpa oss att packa, det går inte beskriva hur uppskattat det är!

Näe så nu tänker jag vila min kropp som är helt veck så jag kanske orkar vara med och packa lite ikväll iaf =)
Puss på alla er mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar