torsdag 7 april 2011

Förkyld ala carté


Hej.
Och så har förkylningen anlänt =(  Tack för den...

En sak som är roligt är att Doris har blivit så mycket större! =) När hon kom till oss så vägde hon 1,4kg och nu har hon gått upp till 2,4kg =)  Idealvikten på just Prazsky Krysarik är 2kg men vanligtvis så väger dom mellan 0,5-3kg.. jag tror att Doris kommer väga mer än 3 kg och det gör då absolut ingenting eftersom vi inte är ute efter att ställa ut henne!
Hennes öron står snart upp helt och hållet, åhh hon är så stilig, stoltare hundägare än jag och Daniel får man leta efter! Jag är så lycklig över henne =)
Haha sen misstänker jag också att hon gillar att sjunga, jag har på musik, inte högt för henne, och ibland ligger hon och små piper och igår så satt hon och ylade till en låt, när det blev tyst i låter slutade hon yla och när låten började om så gjorde hon med de... Mycket trevligt =)



















Nog om Doris för ett tag. Ikväll är det match igen! Hemma match.. och nu får vi tusiken lov att vinna idag, är ju så spännande =)


Sen har jag en fråga till er.. jag står i valet och kvalet om jag ska klippa mig eller inte.. har lite egna förslag..





Lugg eller inte?












Eller ska jag kanske raka sidan igen fast göra lite hårförlängning på en sidan i olika färgen?



Hjälp mig, jag har beslutsångest?!?





1 kommentar:

  1. Åååh vikken sötnos hon är, bliiir så sugen på hund ja me ju! =)
    Du e sjukt snygg i den långa luggen gillar den skarpt! =) men du e ju så jävla fin i allt du gör me din frill så de bli nå bra va du än gör =) (skulle önska att ja va lika våglig som du ibland att mixtra/klippa håret) =)

    Kram//Natta

    SvaraRadera