torsdag 13 oktober 2011

konstigt

Jag har dom senaste veckorna känt att jag kanske skulle vilja bo någon annan stans.. Fast jag vet ju själv hur jag funkar.. bor jag där då vill jag bo här.. Ja så jag tror jag stannar.
Men tänk att bo i New York. Ha en liten lägenhet högt uppe i ett hyreshus.. ni vet en sån där lägenhet som ligger bredvid någon stor gatan.. typ som Carrie i Sex and the city. Känna att man är helt anonym. Man kan klä sig som man vill, man kan göra vad man vill utan att det blir ramaskri över allt.

Jag tror jag drömmer mig bort för att slippa verkligheten ett tag. Det är härligt..

Har prov i igen imorn och denna gång känner jag att jag verligen inte kan nått.. och jag vet att jag kommer faila. Men jag orkar inte lägga ner oron nu. Det får gå som det går.

Hej Då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar